søndag 11. mars 2007

Strand, soling og bading=)

Ja, da fant vi ut at det var på tide å se om vi fant en strand. Vi var sugne på sol, sand mellom tærne og kanskje litt bading, men hadde ikke peiling på hvor stranda var eller hvordan vi skulle komme oss dit. Så vi så på et kart og tok første og beste subway til enden av linja. Der var det er togstasjon, så vi tok like godt å hoppa på et tog også... Vi sa til mannen i billettluka at vi ville til stranda. Han smilte, så på meg og spurte "Which one?" Tja... det var det da... "I don't know" svarte jeg "the closest one maybe.?.?.?" vi hadde jo ikke peiling på hvor vi ville hen... Han ga oss en billett som gikk til enden av banen. Da kunne vi bare hoppe av når vi så en strand vi ville gå på. Så spennende...
De første stasjonene så vi ingen strender i nærheten av... deretter så vi et par strender mellom stasjonene, og noen som var ganske små og steinutte. Nei, vi venter litt til tenker jeg.... Så det gjorde vi, men ikke så lenge, for midt mellom noen høyblokker rett før en stasjon skimtet jeg ei kjempestor og fin strand. "Hær ska vi av!" sa jeg til Hilde... "Jaha. har dæm strand her?" sa Hilde...
Det var ei kjempefin strand med tre strandcafeer og store bølger =)



Detta blir stamplassen vår... og nå har vi vært der i to dager. I går bare sola vi oss, men i dag kjente vi på temperaturen i vannet også... Det var ikke veldig varmt, men jeg kunne ikke dy meg... jeg måtte bade =)
Bada i sjøen i begynnelsen av mars måned... ny pers =)

Åsså spist vi lunch på McDonalds...

Ingen kommentarer: